Brunstkalendern - Emma Hamberg

Som sista bok i min prövotid av Storytell lyssnade jag på Brunstkalendern med Emma Hamberg. Jag måste säga att den var riktigt underhållande. Jag hade inte så värst höga förväntningar men jag märkte att jag hela tiden var sugen på att lyssna vidare och se hur det gick för systrarna. Den här boken skulle kunna få en uppföljare, man vill liksom veta hur det gick för dem. Ett extra plus för uppläsaren, Anja Lundqvist. Jag har märkt att det har STOR betydelse vem som läser upp ljudböckerna. En del är riktigt tråkiga och man bara stör sig på rösten och kan inte koncentrera sig på innehållet medan andra läser med lagom inlevelse och det bara flyter på i ett behagligt tempo. Brunstkalendern får betyg: HHH
Bilden lånad från Adlibris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0