Fullt upp för ögon och öron


Varje ledig stund tillbringas nu med boken som måste vara läst till den 12/9. Den är tjock, nästan 700 sidor. Har kommit till 150 och den är bra, jättebra. Måste bara få tid att läsa, Hur är det? Någon från bokcirkeln som är inne och läser här? Är du färdig? Jag ska på tj. resa till STO här i veckan så jag har iallafall sex sköna timmar på tåget framför mig...
I öronen spelas Aldrig fucka upp med Jens Lapidus. Jag älskade Snabba Cash men denna är lite seg tycker jag. Totalt är det 22.5 timmars lyssning, alltså rätt tjock bok även den. Jag pron

Kommentarer
Postat av: Helena

KLart jag har läst den! Och det var ju längesen!! Har hunnit med en till, Tillsammamns är man mindre ensam. Ser framemot nästa träff!

2008-08-30 @ 20:33:53
Postat av: hallinbloggar

Helena:

Jamen det kunde jag tänka mig....det blev inte att jag började och nu läser jag för fullt. Å den där ligger också i min hylla och väntar.

Ses snart : )

2008-09-01 @ 11:02:14
Postat av: pernilla

Den är snart utläst, bara 5 sidor kvar. Jag mins ju hur det var med "försoningen". Ses på fredag!

2008-09-10 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0