Hurra! Loppisen är öppen igen!

Jaaaa, nu har vår loppis öppnat igen efter sommaren. Det bästa var att inte många hade koll på datumet så det var ovanligt lite folk. Med andra ord - härligt många fynd att göra! Jag hittade en frän frottéklänning i en stark turkos-blå färg (35:-) och, en cool tröja med fjäril fram (40:-). Fjärilströjan var öppen i ärmarna, lite töntigt men med två sömmar på maskinen var det åtgärdat! Mitt bästa fynd idag var den snygga glasvasen som redan pryder matbordet med fina kvistar av syrenhortensia från trädgården.




Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jag älskar loppmarknader, vilkeb loppmarknad är detta??

2008-08-05 @ 15:58:58
Postat av: Cathrin

Jag älskar loppmarknader, vilkeb loppmarknad är detta??

2008-08-05 @ 15:59:49
Postat av: Cathrin

Jag älskar loppmarknader, var ligger denna??

2008-08-05 @ 16:01:08
Postat av: Hallin bloggar

Cathrin:

Det är Reningsborg i Frölunda jag pratar om;

www.reningsborg.se

Underbar loppis (eller second hand som de själva kallar det...!)

2008-08-05 @ 17:38:07
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0