Skönaste ansiktskrämen

Jag har provat många olika märken men sist jag flög så hade de Kanebos Sensai Silk Emulsion Super Moist på erbjudande, 100 ml kostade 349:-. Jag har använt krämen hela våren och märkt hur otroligt skön den är, min hud har aldrig varit mjukare :  ) I början av juni tog den slut och jag har verkligen märkt skillnad när jag gick tillbaka till mitt gamla märke. Jag hörde mig för på Åhléns men där kostade den 675:-, lite i msta laget.... Som tur är ska mina föräldrar alldeles snart ut och resa och till min stora lycka säljer även det flygbolaget som de ska resa med den här krämen till samma pris. Kan knappt vänta tills de kommer hem!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Denna har jag också! Den är verkligen kanon!!!! Hela den serien från Kanebo är som en dröm för huden. Det var ju denna som var räddningen för min acneskadade feja! ;-)

Kram från en morgonpigg och nervös kommande brud......

2008-08-16 @ 07:50:01
Postat av: hallin bloggar

Älskade brud:

Ja, jag vet ju att du har exklusiva vanor när det kommer till krämer: ) Det var ju liksom du som fick upp mina ögon för detta märke men jises vad dyra de är.

L Ä N G T A R

P U S S

2008-08-16 @ 10:30:06
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0