Springa!

Det fanns en tid då jag älskade att springa. Jag sprang och sprang och tyckte verkligen om det. Sen tog det abrubt slut av olika orsaker. Sedan dess har jag inte kommit igång. Idag har jag haft en supermysig fika med en  f.d kollega som berättade att hon bara springer och springer. Nu på kvällen har jag varit på en fin dansföreställning på Pustervik och träffat bästa väninnorna C och L. L är enormt duktig, hon ska nämligen springa Göteborgsvarvet. Så även hon spinger och springer. På juldagen sprang hon t ex 1.6 mil i Delsjön.... Ja, jag vet, det är helt enormt. Man kan säga att jag har blivit inspirerad och överväger att låta promenaderna bli löprundor. Jag sa överväga. Hursomhelst så måste jag ha ett mål om jag ska springa. Jag tänkte att det målet skulle kunna vara Midnattsloppet. Det har ju sprungits varje år på söder i Stockholm med start 24.00 en augustinatt. Men fr om förra året så har det alltså även sprungits i Göteborg. Tycker en mil i Göteborgsnatten låter som en rolig sak att göra. Vad säger ni? Någon som vill hänga på? 



Nåja, jag sa ju att jag behövde en målbild.... 

Kommentarer
Postat av: Lena

Klart vi ska springa!!

Det var jätteroligt förra gången och jag vill absolut uppleva samma stämningfulla kväll även nästa år! Kram L

2008-12-30 @ 11:39:03
Postat av: hallinbloggar

Lena:

Ha ha, ja, jag har gått och lurat ett tag. Har helt klart blivit inspirerad! För dig blir det ju bara en liten löprunda....men stämningen verkar å hrlig!

2008-12-30 @ 11:42:52
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kanske att jag är på... hmmm lurar på det.... Tack för fikat fu är en inspiratör utöver det vanliga. Kram och Gott nytt!

2008-12-31 @ 15:34:46
Postat av: hallinbloggar

Åsa:

TACK själv! Sååå kul att träffa dig och bara få prata i massor. Åsa, det där varvet är ju en baggis för dig!!!

2009-01-01 @ 18:27:51
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Helen

Jamen varför inte...jag tar mig också en funderare på det. Jag har ju f.ö satt upp mitt mål, NYC maraton 2011 :).

God fortsättning underbara vän! Kramkram

2009-01-02 @ 08:47:09
Postat av: hallinbloggar

Helen;

Jamen gör det! Vi kan ju bli ett jättegäng som springer i natten.

Detsamma till dig söööta du!

Längtar efter atttrffa dig!

2009-01-02 @ 12:32:18
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Säg till när du anmäler dig:-). Kram Å

2009-01-05 @ 11:24:28
Postat av: hallinbloggar

Åsa:

Det ska jag... Det bör nog bli så fort som möjligt. Det ska ju vara ett mål för min träning!

Vi hörs!!

2009-01-05 @ 13:10:01
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0