Skön repris

Kan inte låta bli att berätta att jag än en gång ska se Sex and the City. Första gången var det ju bara att ta in storyn. Nu kommer man kunna titta lite närmare på kläder mm. Har sedan förra filmen blivit sugen på lite gammalrosa tunna plagg i fina material (såg fina på HM Trend) med pärlhalsband. Carrie bar pärlhalsband i alla möjliga och omöjliga... situationer. Denna gången ska jag se filmen med mina bästa väninnor. Om man inte kan få nog av Sex and the City så kan man köpa boken Sex and the City The Movie. Här finns bilder på masor av outfits från filmen. Tipset fick jag från Linda K och boken beställer jag hos Adlibris. Följ länken nedan.

Sex and the City 

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0061686115e/product.aspx?isbn=0061686115

Kommentarer
Postat av: Cissan

Den här boken ska jag absolut köpa ! Väntar till efter semestern och ser om den finns i affärerna istället för att beställa på nätet. Tack för detta fantastiska tips kära vännen.

Kram Cissan

2008-07-16 @ 11:41:40
Postat av: Hallin bloggar

Cissan:

Du, det är en helt fabuolus bok! Hela filmen i ett. Massor av härliga bilder för att titta fint och bli inspirerad av. Köp de på Adlibris vetja! Fraktfritt och billigare i bokhandeln...

2008-07-19 @ 20:22:47
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0