Ljudböcker

Jag älskar verkligen böcker, att läsa och att äga. I och med alla promenader har ju mitt intresse för ljudböcker vaknat till liv och inköp av en pocket kan ju gå an men ljudböckerna är verkligen dyra. Så igår var jag iväg på biblioteket, första gången på massor av år, bibliotekskortet hade t om gått ut (gäller nu till 2035 - skönt!). Jag kan säga att utbudet var inte direkt enormt... men jag hittade en bok som jag har varit sugen på att läsa länge - Vindens skugga med Carlos Ruiz Zafón. Jonas Karlsson läser i 19.5 timme... Lånade dessutom en bok med Anita Shreve - Allt han någonsin drömt om. Hennes böcker brukar vara lite mysiga att läsa. Denna läser Sven-Bertil Taube i 10 timmar. Nu håller jag på att ladda ner skiviorna på datorn vilket tar sin lilla stund.  Härligt med många sköna promenadtimmar som ligger framför mig nu!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0