Mors dag

Joda, det blev uppvaktning från lilla sonen A och stora sonen J.... Jag var först att vakna i huset och fick (visserligen) två sköna timmar i solen på altanen med min bok. När klockan var 11 och inte ett ljud hördes (kanske att någon ville överraska mor??) tänkte jag att jag får väl göra skäl för namnet mamma och fixa till en härlig brunch. Snabbt fixade jag till en  ägg & bacon-frukost med smaskig hallon & blåbär-smoothie till. När doften spreds i huset började tonårssönerna och Ö vakna till. När vi ätit upp så smög sönerna fram ett ljuvligt paket och ett supersött kort. Åh, jag visste det, de hade inte glömt bort mor. Vilken överraskning, paketet hade köpts helt utan min vetskap. Nu kan man tycka detta är fånigt men med två killar och en sambo med liknande intressen som sönerna så tenderar det att bli rätt så killigt här hemma ibland. Då uppskattas sådana här saker lite extra. Självklart togs disken om hand så jag kunde fortsätta njuta i solen. Puss!

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0