Hur tänker man då? 1

När man har lagt ut Tradera auktioner så händer det att folk mailar och ställer frågor. Som nu te x, första mailet en tjej från Norge som bad mig öppna upp en auktion så att även köpare utanför Sverige kunde lägga bud. Självklart svarade jag. Tror ni hon la några bud? En annan fråga rörde de svarta skinnstövlarna jag sålde. Frågan löd - Är det riktigt skinn? Självklart svarade jag. Tror ni hon la några bud.? Vad hade hon velat att jag skulle svara? Nej det är fejk!? Jag har massor av exempel. Dit jag vill komma är att jag tror inte att en enda som mailat mig en fråga någonsin har lagt bud. Varför fråga liksom? Konstigt!



Kommentarer
Postat av: Helen

Det är väl de här som också alltid kommenterar de saker vi gör i vårt jobb. Var får människor allt ifrån och framför allt; hur orkar de bry sig. Precis som du säger, de har ju ändå inte tänkt köpa något :)

2008-11-25 @ 20:15:48
Postat av: hallinbloggar

Helen:

Ha ha, jodu det minns jag när jag sålde. Varför fråga liksom?!

2008-11-25 @ 21:25:29
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0