Nya stövlar... (igen)!

Jag är hopplös. Eftersom jag har rätt så breda fötter är det svårt att hitta skor och stövlar som sitter bra. Längden på mina fötter är 39 men bredden kräver en 40... Därför blir det ett och annat felköp. Men nu tror jag att jag är nöjd. Igår köpte jag en stövel från Vagabond i en MC-modell med lite högre skaft. Tidigare har jag köpt en liten nättare modell med lägre skaft samt ett par riktiga snyggisar med både hög klack och skaft. Även dessa från Vagabond som för övrigt är guld om du har lite bredare fötter!

Det behövdes verkligen en ordentlig uppgradering bland stövlarna. De jag köpte rätt så sent i fjol är för s t o r a. Det får bli några auktioner på Tradera så man får lite pengar tillbaka och lättar sitt samvete... 

Kommentarer
Postat av: grannAnn

Men Maggie !

Du ar oforbatterligt skon. Har inga prickar over "prickbostaverna" eftersom spara har har fatt arva en gammal dator fran Irland ha ha.

Passa pa att handla innan du/ni far merkostnader for nytt boende , om ni hittar er dromlagenhet.

Lycka till o hoppas veckans visningar gav mersmak!!!

2008-11-06 @ 20:45:46
Postat av: hallinbloggar

Grannann:

Ja, sötebrödsdagarna lär ta slut för just där vi vill bo verkar inte bostadspriserna sjunka direkt.

Tradera har blivit min nya grej, det är grymt och lättar mitt samvete...

Jobbigt där med prickarna du men jag kanske inte ska säga så mkt jag får väl snart en dator med norska å, ä och ö... : )

Kram och vi ses snart.

2008-11-06 @ 22:07:26
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0