Söndag

Även denna helg har runnit iväg med mycket att göra. Det känns skönt att det är klart här hemma nu. Nästa helg är ju första advent och då får de baske mig vara färdigfixat. Jag vill ju pynta och börja julmysa! Har köpt ett stort ovalt halmhjärta, måste till skogen och plocka mossa och klä det så jag får något fint att pryda dörren med (ska visa hur jag gör...). Den här veckan är fulltecknad med möten och sena kvällar med övertid. Efter det hoppas jag att det ska lugna ner sig så jag får tid för annat. Det kan alltså bli tunt med inlägg här i veckan.

Har ju också mina Tradera-auktioner att packa....!

Hittade lite enkelt pyssel jag kan tänka mig att göra.... Visst är det avkopplande att bara sitta och låta händerna jobba och inte tänka på tiden. Önskar jag hade möjlighet att göra det oftare.

tree_decor_angel_dansukker.com.jpg    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0