Kunde inte sluta läsa

Om jag vill ha ett gott skratt så besöker jag den här bloggen. Lättläst och väldigt roligt!

I ett inlägg läser jag om den här tjejen, Lotta. Någon kanske känner igen henne som en vimmelreporter på skvallertidningar. Ganska snabbt förstod jag att hennes liv plötsligt förändrats och började läsa från när bloggen började. Barn, bröllop och livet leker. En dag i maj 2008 förändras allt. Vilken kamp. Jag var tvungen att läsa allt. Hon är nominerad till årets mama och vill verkligen vinna. Lägg en röst på henne.

Livet kan snabbt förändras. Från en dag till en annan. Tänk på det och var rädda om varandra. Fundera på vad som är viktigt för dig. Gör det du vill. Nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0