Mot Malmö?!

Jag har gått och lurat ett tag på vart man skulle åka på en skön liten weekendresa. Inte långt bort men ändå lite avkoppling hemifrån. Idag kom en mycket trevlig bilaga med GP - Skåne.


Här finns ju massor av trevliga saker att göra. Vad jag förstår så har Malmö blivit en riktigt bra shoppingstad? Är sugen på området kring Davids Hallar. Heter det så? Mysig middag vid LIlla torg. I tidningen fick jag också se att Malmö Opera sätter upp Jesus Christ Superstar fr. 31/10 med Ola Salo som Jesus. Oj, oj oj, det måste helt enkelt vara bra. Bo tänkte jag man kunde göra på supermysiga hotell Mäster Johan. Nu ska jag bara hitta en helg som passar!

 

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är en toppenstad. Jag älskar att åka ner, bara strosa runt och shoppa i alla bra butiker som def. inte finns i Helsingborg. En bra idé!

2008-10-19 @ 20:30:45
Postat av: hallinbloggar

Helen;

Vad kul. Såg att det i stort sett var fullbokat på Jesus Christ Superstar. Den hade jag gärna velat se! Ska ringa imorgon!

2008-10-19 @ 22:04:50
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej så synd, jag vill ju också se den. Och så vlll jag se Jöbacks julkonsert... :)



2008-10-20 @ 19:27:11
Postat av: hallinbloggar

Helen:

Precis så tråkigt var det. ALLA biljetter var slut. Alla. Peter Jöbacks julkonsert kan vara ett alternativ men jag tror Ola Salo slår högre...: )

2008-10-20 @ 21:25:35
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Helen

Nej så synd!!!!!! Såg precis att en kille från Linköping spelar Judas. Hoppas de kanske förlänger den, brukar de ju kunna om det spelar för utsålda hus.

2008-10-22 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0