Rena fyndet!

Jag har letat efter de billigaste endagslinserna på nätet. Hos shopping4net.se hittade jag det jag sökte. Focus Dailies 90-pack. För att få linser i 6 månader så köpte jag 4 st. (2x2) 90-pack. När jag kom till kassan så var det ett erbjudande att man fick 300:- att handla för i web-butiken när man köpte linser för 6 mån. I webbutiken fanns massor att välja på och till min lycka hittade jag parfymen Daisy från Marc Jacobs som jag suktat efter. Ord. pris för den var 549:- men med  rabatten så kostade den altså 249:-. Vilket kap jag klickat hem så här på söndagskvällen. Nätets billigaste linser och parfym till ett otroligt lågt pris.

Kontaktlinser Dagslinser Focus Dailies 90p      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0