Snart på en TV nära dig!

Idag släpps Sex and the City-DVD:n. Trots att jag sett filmen två gånger (ja, den var lika bra andra gången) så måste jag helt enkelt ha filmen.

Några favoritscener har jag;
1. Carrie provar fantastiska bröllopsklänningar från designers du bara kan drömma om.
2. Miranda och Steve har flyttat ifrån varandra och tvekar om att börja träffas på nytt. De har bestämt sig för att om de vill fortsätta sitt förhållande ska de mötas på Brooklyn Bridge vid en viss tid gående från varsitt håll. Upplagt för många tårar...
3. Scenen där Carrie påhejad av de andra tjejerna packar för att flytta ihop med Mr Big. Det blir omröstning om vilka av  de gamla klänningarna som tidigare visats i programmet som hon ska ta med. Härligt!
4. Självklart bröllopet!
5. Slutet där Carrie ska hämta sina skor i lägenheten som hon och mr Big skulle flyttat in i...
Det finns säkert fler....



 

Kommentarer
Postat av: Cissan

Halloj, jag har filmen :-) Den är värd att se igen.

Kram Cissan

2008-10-29 @ 13:05:40
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

Igår fick jag filmen av Ö. Den måste man äga!!!

2008-10-29 @ 20:48:17
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0