Seg men nöjd

Lite lugnt här på bloggen. Har fortfarande mycket på jobbet. Denna veckan har jag flera presentationer. Måste skriva lite om en skön känsla i kroppen. Ni vet, man oroar sig, man funderar, man tänker på hur framträdandet ska bli. Jag minns första gången jag hade en stor grej, 200 personer i publiken. Skitnervös. När jag väl hade börjat att prata så kände jag hur nervositeten släppte undan för undan. Efteråt ville jag bara skrika till hela världen. JAG GJORDE DET! Så underbar känsla när man känner hur adrenalinet går runt i kroppen och man känner sig så skönt nöjd. Trots att jag har gjort detta massor av gånger så tycker jag fortfarande känslan är lika skön.

Jag minns när tonårssönerna var yngre och kände sig oroliga för presentationer eller andra saker. Jag peppade dem och berättade om den här känslan man får efteråt när man känner sig så otroligt nöjd med sig själv . De förstod och lärde sig faktiskt  precis vad jag menade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0