Bloggpaus

Ja, här kom då bloggpausen!

Som ni vet är det ju fullt upp med packningen! Igår var egentligen det allra sista som skulle sorteras och rensas. Förrådet. Vi tömde hela förrådet och fick snabbt ihop en bil full som gick till tippen. I förrådet stod lådor med samlade saker och minnen från hela mitt liv. Jag bar in allt i huset och började sortera. Jag hade fyra lådor som var av lite bättre kvalité och som passade att samla minnen i. Jag bestämde mig för att det jag skulle spara fick endast rymmas i dessa lådor.

Jag började klockan två, åtta timmar senare hade jag skrattat, gråtit och varit allmänt känslosam. Vilken härlig stund! Det kändes också faktiskt riktigt skönt att också få göra sig av med många saker som legat länge

Alla borde gå igenom sina fina minnen ibland. Jag hade så hemskt många, nu har jag valt ut de allra finaste och gjort dem mer lättillängliga så att jag kan ta fram då och då.



Här ryms mina allra finaste minnen.
Hur förvarar du dina?


Hej Nordhemsgatan, nu är det verkligen inte långt kvar!!
Antar att ni har tröttnat på mäklaren bilder? Jag med! Snart är vi där och kan inreda själva!

Glad nyhet idag! Kakelugnen fungerar! På onsdag får vi nyckeln!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är tur att de rosa sofforna bara tillhör mäklarbilderna och inte eran personliga inredning... :-)



Tänk att ni snart sover i den där efterlängtade lägenheten för första gången. Förstår att du längtar.

2009-04-07 @ 16:53:39
Postat av: Anonym

Johanna;

Va? Vad menar du? De snygga sofforna. De är ju precis i vår stil. Antar att du minns hur det var? Första natten ni sov i huset?!

KRAM!

2009-04-07 @ 22:19:57
Postat av: Johanna

Ja, verkligen er stil. Ge er nyinköpta "skitsoffa" till oss istället till förmån för dessa rosa godbitar. Lycka till med flytten. Ser fram emot att se det live snart...

Kram

2009-04-09 @ 12:51:07
Postat av: hallinbloggar

Johanna:

TACK! Nu är vi på plats! Jag hör av mig när vi har kommit i ordning lite mer!

KRAM!

2009-04-12 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0