Fönstertittare

Vi har ju fortfarande inte kommit iordning speciellt. Visst har vi packat upp men det är ju lite så att man inte riktigt vet vad man ska ställa sakerna. Vi behöver också göra en del kompletteringar. Det känns helt enkelt halvfärdigt. Det är iofs inte så konstigt. Vi har ju bara bott här i tre veckor. I helgen ska vi bara ta det lugnt. Det är inte bara jag som behöver fylla på energi!

Klockan sex imorgon bitti kommer lilla tonårssonen hem från Prag. Kan tänka mig att även han har sömn att ta igen!

Tills vidare kommer här några fönsterbilder. Jag är så otroligt glad att äntligen ha fått så många härliga fönster att ha blommor och annat i.



I köket står favortpelargonen Mårbacka och en underbart söt kruka med lyckoklöver. en present från bästa J. Jag har provat ekollonvaserna (med lönn). Ekarna växer senare lärde mig stora tonårssonen igår!





I ena vardagsrumsfönstret står en vas med kvistar från ett träd i Slottskogen! Lite glassaker!




Även i det ena "sovrumsfönstret"  har vi Mårbackapelargonier. Den fína katt-asken har lilla tonårrsonen gjort ftill mig i julklapp för många år sedan!




Vi fick köpa en ny byrå till sovrummet. På byrån står en ståtlig murgröna som vi fått i present. Den fina krukan är från en härlig blomsteraffär här på Nordensköldsgatan.

Kommentarer
Postat av: Cissan

Hej kära vännen,

vilka underbara fönster ni har nu :-)

Hoppas allt är bra och vi snart kan fika igen. Förstår att det ska bli underbart när A är hemma imorgon igen. Massor av kramar C

2009-04-29 @ 22:15:54
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

Det gick fortare än vad vi trodde!

KRAM!

2009-04-30 @ 17:20:58
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0