Helgen

Det är så mycket annat som tar upp min tid! Gårdagen tillbringades dock med bästa väninnor C och L. Vi började med en fika på solsidan på Linnégatan för att fortsätta hem hit och kolla in lägenheten!

Idag har Ö och jag städat radhuset. Så trist och jobbigt men vi tyckte vi hade ganska bra ordning och blev lite småsnåla. Hade vi haft en massa att renovera i lägenheten hade vi säkert lejt bort det men här är ju egentligen bara att ställa iordning allting.

Så helgen har gått alldeles för fort. Jag längtar efter lediga och slappa dagar!

Hur har er helg varit?

Kommentarer
Postat av: annapanna

Hej kara Maggie !

Har arb lordgen men sondagen ledig, forsokte fa ihop lie infor deklarationen.



edan har jag en 3 dagars kusr framfor mej med mkt att lasa. Akutkurs infor sommarens arbete pa akuten sahlgrenska.



Skrev ett mail- Madonnapengarna ska vara pa ditt konto nu.



Saknar dej !Kram

Ann

2009-04-20 @ 09:22:39
Postat av: hallinbloggar

Kära Ann:

Oj, vad duktig du är!

Madonnapengarna har jag fått.

Hörru, vi får ses snart. Beroende på väder bestämmer vi stan eller öarna!

Stor kram till dig!

2009-04-20 @ 22:36:43
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise Elsius

Hej! Åh vad det känns tomt när ni flyttat.... var nästan lite deppig den dagen när ni flyttade. Kan tänka mig att ni har mycket att göra? men kul. Tänker på er stor kram Marie-Louise V2B

2009-04-22 @ 19:51:28
Postat av: hallinbloggar

Marie-Louise:

Det kommer kännas tomt utan er också! Vi känne rju inte en kotte här! Usch, du får inte avra deppig. Snart ska vi ha lite invigningspartaj, då får vi ses! Jag ringer på när vi städar, förmodligen på söndag. På onsdag flyttar de nya grannarna in!

KRAM!!

2009-04-23 @ 18:34:22
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0