Oroa sig!

Alla ni som har barn vet nog vad jag talar om?! Imorgon åker lilla tonårssonen på skolresa till Prag. Eftersom han i stort sett på alla skolresor har råkat ur för saker så kan jag inte låta bli att oroa mig. Den förra skolresan till ett vandrarhem utanför Ullared vid en (kall) sjö) slutade på Halmstad lasarett och en övernattning där. Som tur var så var jag var med på den resan. Kan inte tänka mig en värre chock än att få ett samtal från läraren om att sonen är på väg i ambulans till sjukhuset. 

Denna oro är säkert en av de största anledningarna till min trötthet! Jag vet att jag borde låta bli men det kan inte hjälpas med tanke på tidigare erfarenheter! Han vet att jag är orolig och har lovat att höra av sig. Samtidigt önskar jag ju att han ska få en resa som ger honom ett fint minne!

Måtte det bli nästa torsdag fort så jag kan sluta oroa mig och få hem honom igen!



Kommentarer
Postat av: Cissan

Vilken fin bild på Anton :-) Du är en fantastisk mamma vännen, att oroa sig kommer vi nog aldrig att sluta med. Kram och ha en riktig bra helg.

Cissan

2009-04-24 @ 20:32:35
Postat av: hallinbloggar

Cissan;

De har blivit så stora nu! Det är dags att släppa taget men det är svååårt! Men det är som du säger, hur stora de än blir så kommer man alltid att oroa sig.

Kram tillbaks : )

2009-04-24 @ 22:33:06
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0