Stor!

Idag har vi firat den stora tonårssonen som fyller 17 år idag! Helt overkligt att tiden går så fort. Ingen glömmer ögonblicket när det skrynkliga och helt fantastiska lilla barnet som du först har burit på i 9 månader och sedan kämpat med att föda fram läggs på din mage. Allt annat tystnar och det finns bara det här!

Jag är glad att jag har tagit så mycket foton och satt in i album. De stunderna är härliga då jag sätter mig och bläddrar och undrar vart tiden tog vägen. Jag är nästan ännu mer glad för den boken som jag började skriva i när barnen var små. Där finns anteckningar som är gjorda lite då och då och som berättar om vad vi gör just nu och roliga saker de sagt. Det är guld att sätta sig och läsa den här boken och minnas tillbaka.

Det får bli mitt tips till alla er med små barn. Köp en fin bok och skriv lite då och då vad ni har för er och roliga ord som de säger. Jag lovar, man tror man kommer ihåg, men man glömmer! Man behöver inte ha så höga krav och skriva så ofta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0