Behöver hjälp!

I fredags kom vår köksö som vi nu håller på att montera. Har tagit före-bilder och ska snart bjuda på efter-bilder. Vi måste bara "känna in" så att vi placerar den på ett bra sätt innan vi skruvar i det "fina-trägolvet"!

Det där "fina-trägolvet" är otroligt fint men så svårt att hålla fritt från fläckar. Jag vill därför köpa en Pappelina. Att den ska vara röd och vit vet jag redan men vilken av dessa är egentligen snyggast? Blommor eller prickar?
 
Behöver er hjälp! Tyck till!



Bilderna har jag lånast från designonline.se


Kommentarer
Postat av: hallinbloggar

Hallå Hallin,



Jeg synes at du skal ta den med blomster. På den måten får du både pappelina og blomster i huset. I tillegg er den så pen og söt! :-)Den kommer også til å matche alla dina blommor perfekt!



Mange hilsner

Björg :-)

2009-08-10 @ 16:27:52
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Liselott

Hejhej

jag tycker du ska ta den med blommor, den är snyggast.

Häls

Liselott Blanckenfjell Drath fd frittebutiken

2009-08-10 @ 17:03:18
Postat av: Jessica

Jag röstar på den med blommor!!! Kram på dig! :-)

2009-08-10 @ 18:54:06
Postat av: Kristin Berg

Hej Maggan!

Jag är ju väldigt svag för cirklar, men jag undrar om inte blommorna passar väldigt bra hos dig!?

Kram Kristin/Fkg

P.S Visst kändes det som ett långt avancerat aerobicspass Madonna konserten!? Var där i söndags. Men man kan ju avundas henne energi o kondition. Stämningen var det i alla fall inget fel på. D.S

2009-08-10 @ 20:46:12
Postat av: Linda/SÖTSUR

Jag gillar den med prickar:)

2009-08-10 @ 21:09:10
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Marie-Louise Elsius

Hej! Jag tycker den med blommorna utan tvekan, det tycker dom andra också... tack för senast.Kram Marie-Louise

2009-08-10 @ 22:36:35
Postat av: Helena

BLOMMOR!

2009-08-10 @ 23:19:58
Postat av: Åsa

Måste säga prickar dessvärre. Spontant vill jag säga blommor men i längden prickar. Kram Åsa

2009-08-11 @ 08:48:19
URL: http://acepinky.blogg.se/
Postat av: Johanna

Röstar för prickar. Håller med Åsa att de håller bättre i längden. Johanna

2009-08-11 @ 09:14:18
Postat av: Helen

Jag är också för prickarna...Kram Helen

2009-08-11 @ 12:32:12
Postat av: Ida

Jag röstar för prickarna!

2009-08-11 @ 14:19:54
Postat av: hallinbloggar

Björg:

Tack för sist. Så mysigt att ha dig här!



Liselotte:

Vad kul att du har hittat hit! Välkommen tillbaka!



Jessica:

Massor av kramar tbx!



Kristin:

Ja, prickar blev det! Är rädd att man tröttnar på blommorna!



Linda/SÖTSUR:

Jag med : )



Marie-Louise:

TACK själv. Så himla mysigt!

Jo, blommorna är ju fina men som sagt, är räd att man tröttnar!



Helena:

Ja, jag förstår att blommorna är poppis. De är ju Pappelina liksom. Men, prickar blir det! Ses snart!!



Åsa:

Det var det som gjorde mig övertygad! Härligt att vara ledig va?! KRAM!



Johanna:

Just det : )



Helen:

Prickarna tog in på slutet! Hörs snart. Måste planera GBG!



Ida:

Jag är på vet du!!



2009-08-11 @ 19:38:57
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: MHE

Blommigt känns mer som dig.

2009-08-11 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0