Projekt "köksgluggen" snart klar!

Vilken härlig vecka jag har haft i Stockholm. Formex var som vanligt grymt inspirerande. Återkommer med ett inlägg om höstens inredningstrender.

Jag var ju på Svenskt Tenn och köpte tyg till kökstolen. Både sekretären och stolen är målad. Idag satte jag dit tyget.



Det här blev bättre än vi kunde föreställa oss!




Nästa projekt blir tyg på de andra stolarna jag målat. Har beställt tyget idag så det lär komma i veckan. Vi ska också måla om ett gammalt köksbord som stått stått på vinden i samma stil som stolarna. Det andra köksbordet, stolarna och kökslampan har vi sålt på Blocket  fort och lätt!

Ser ni ramen som står på sekretären. Det var en gammal tavla som jag köpt på loppis (för ramens skul, tavlan är redan slängd...). Den ska också få vit färg på sig. Sedan ska jag till verka en anslagstavla som ska hänga på väggen ovanför sekretären. Ni får hänga med och se hur det går till!






Kommentarer
Postat av: Bjørg Ottesen

Så fint det ble :-)

2009-09-05 @ 18:06:43
Postat av: hallinbloggar

Björg:

Javisst blev det! Det har blivit en riktig myshörna för plugg och läsning!

2009-09-05 @ 19:56:53
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0