Nyår!

Längtar till imorgon då vi ska fira nyår med kära vänner. Tro det eller ej men sönerna är med! Det var lite annat som drog men jag har lovat dem att detta blir sista året vi firar tillsammans....! Oj, de börjar bli stora. Men det är fler tonåringar som kommer och vi brukar ha kul ihop.

Vi ska börja med att titta på GPs fyrverkerier. Nu bor vi så nära så vi får första parkett!



Vi har laddat med julklappslek (den här gången med varsin sak för 50:- och som man öppnar innan man sätter igång!), musikgissning och lite andra spel.

Vi ska göra kalkon. I Norge är det vanligt att man bjuder kalkon på nyårsafton och vi andra tyckte det var en kul idé. Vi har inhandlat alla tillbehör stuffing, rotsaker i ugn, brysselkål, sockerärter och god sås!



Våra vänner förbereder med förrätt och efterrätt. Ska bli spännande att se vad det blir!

Jag tänkte inviga den här som jag köpte på Lindex - Affordable Luxury för ett tag sedan med svarta blanka tajta byxor och high heels!



Jag kommer förmodligen att vara upptagen hela dagen imorgon med att ösa kalkonen var 30:e minut i cirka 4.5 timme!

Jag önskar er alla ett gott nytt år och hoppas ni får en riktigt trevlig kväll.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Gott Nytt År, Maggan! Massor av kramar till dig och hela din familj. Vi ses nästa år!!! :-)

2009-12-31 @ 09:55:01
Postat av: Anna Panna



Gott Nytt år!

Hälsa!

Varm kram Ann

2009-12-31 @ 11:20:14
Postat av: Marie Grell

Gott Nytt År önskar jag dig!



Kram Marie



2009-12-31 @ 14:51:23
Postat av: hallinbloggar

Jessica:

Samma tll dig darlng! Vilket år detta har varit för er!!



Ann:

Samma tll er! Hoppas ni fick en härlig kväll!!



Marie:

Samma till dig!!



KRAM!!

2010-01-01 @ 16:33:23
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0