Fina naglar

Nästan i hela mitt liv har jag önskat mig fina, välskötta naglar med perfekt manikyr, lite fransk sådär utan att det är lösnaglar. Jag har nog provat allt. Minns ni Trind-perioden? Mandelolja, nagelbandscremer, universal-stärkande lack. Inget hjälper. I perioder växer de lite och jag kan måla men oftast är de korta med en och annan som håller formen.

Vad beror det på? Vad kan man göra. Är det genetiskt med fina naglar? Det tror jag inte, min mamma har urtjusiga naglar. Ah, nu vet jag, jag har ärvt min pappas naglar!!!
 
Från;





Till:



Hur gör man? Funderar på en belöning för bästa tipset (som fungerar!).

PS: Riktigt så illa som bild nummer 1 är inte mina naglar utan jag har lånat dem från några amerikanska sajter... no names.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0