Livets aviga och räta - Kate Jacobs

Eftersom jag var så himlans trött igår kväll så gick jag och la mig tidigt. Klockan 8 vaknade jag i morse och kände mig (någorlunda) utvilad vilket gjorde att jag fick lite egen tid och äntligen kunde läsa ut Livets aviga och räta.

Boken handlar om Georgia som har en garnaffär på Manhattan. Varje fredag eftermiddag träffas där flera kvinnor med olika bakgrunder. Boken är mysig att läsa, iallafall för mig som konstant har en (hemlig) dröm om att ha en egen butik och dessutom gillar att sticka. Det är dock inte nödvändigt för att läsa den här boken. Jag har funderat på vilket betyg jag ska ge den, men av olika anledningar (som jag inte kan avslöja, för då berättar jag för mycket) ger jag den en betyg: HHH+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0