Årets....

Jag har sett att man i de allra flesta bloggar gär listor med årets de och årets de.... Jag nöjer mig nu med att lista de bästa böckerna jag läste förra året. Den ena är Mig äger ingen av Åsa Linderborg. I min recension skrev jag bl a ärligt, varmt och rättframt. Både underhållande och sorgligt 

Den andra boken som jag minns speciellt är Lasermannen. Den stod länge, länge i bokhyllan hemma, många sidor och liten text. Men, vad bra den va. Framförallt för att man fick en inblick hur det var i Sverige i början av 90-talet när Ny Demokrati fick en plats i riksdagen och det rådde allmän invandrafientlighet.

Båda dessa böker fick betyg HHHH+. LÄS!!!    


      

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Silke får du väl inte missa:-)

2009-01-21 @ 21:20:16
Postat av: hallinbloggar

Cathrin;

Det har du rätt i. Den gillade jag med men dessa två får ändå bli favoriter!

2009-01-21 @ 21:39:09
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0