Tillfixat

Här har varit spring idag vill jag lova. Självklart  ger det inga garantier men kul att intresset är stort. Fortsättning följer.

Här har varit fixat in i minsta vrå! Väldigt undanplockat men ändå med mysiga detaljer som skapar trivsel.

På köksbordet står (obligatoriska?) vita liljor. En stor härlig skål med gröna äpplen piffar upp!






Var på en visning där det stod lite fina godisskålar här och där. Det var en idé som jag härmade och som gick hem enligt mäklaren.





Aalto-vasen fick fina orangeröda tulpaner som blev enb härlig färgklick. Mera godis! Polkagrisar i fin skål med lock.





På byrån i sovrummet fick "lill-aalto" stå med vackra ranunklar. Intill en skål med skimrande pärlor. Lite romantiskt sådär!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mycket snyggt!

2009-01-22 @ 09:01:12
Postat av: hallinbloggar

Åsa;

Tack du, tack du! Vi får hoppas det ger effekt!!

2009-01-22 @ 14:08:49
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: annapanna

Jag sa att jag tar den direkt Du/ni har det sa fint. Sa spannande att hoa hur det gar Kram

2009-01-22 @ 20:53:29
Postat av: annapanna

Jag sa att jag tar den direkt Du/ni har det sa fint. Sa spannande att hoa hur det gar Kram

2009-01-22 @ 20:54:39
Postat av: hallinbloggar

annapanna:

TACK snälla! Vi får hoppas på en saftig budgivning (ha ha)!

2009-01-22 @ 21:19:12
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0