Nu räcker det!

Ännu en dag med dåligt väder! Solen behöver absolut inte skina men detta är ju bara för trist. Regn, regn och regn. Jag gillar ju att vara ute! Runt där vi bor finns massor av ställen att gå till, Haga, Botaniska, Slottskogen, Linnégatan, Engelska parken och mycket, mycket mer. Jag vill ta en tur med båten med matsäck. Men i det här vädret tappar man ju lusten!

Tittar på vädret i GP och ser att vädret ska bli bättre i nästa vecka - lagom till man börjar jobba igen! Skönt att få "klaga av sig"!!!!

Så här ser det ut utanför våra fönster nu! Ställningar ända upp till fjärde våningen på både gård och utsida. Vi ska få vår fasad putsad. Det kommer att bli så fnt med det är ett herrans liv från kl. 8 på morgonen! Och det gäller att man har kläder på sig. Rät vad det är så står det en byggarbetare utanför fönstret!
t

Kommentarer
Postat av: Åsa

Spännandemed bygg-gubbar:-). Jag gjorde din smoothie till mina kollegor på kontoret imorse. Mycket uppskattat. Släpade med mig mixern i ryggsäcken. Tack för tipset. Kram

2009-07-23 @ 11:45:14
URL: http://acepinky.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

Vad kul att de gillade smoothien. Den är inte dum och du är så söt som vanligt!

KRAM

2009-07-23 @ 12:45:54
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0