Bye bye

Imorgon sticker jag iväg till Tallinn på en liten weekendresa med mamsen. Det ska bli så skönt med  några dagars avkoppling. Vi ska bo på ett hotell i Gamla stan och har bokat flera olika behandlingar. Har googlat runt lite, det verkar ju urmysigt och lagom stort när man är borta några dagar. Inte en massa måsten att göra utan det verkar mest vara mysigt att strosa runt och ta det som det kommer.

Hör av mig när jag är tillbaka om jag inte skulle "springa på" någon dator. Min egna lämnar jag hemma för total semester!







Kommentarer
Postat av: Cissan

Ha det helt underbart och NJUT !

Ska rida imorgon så jag kommer också att njuta :)

Ridbyxorna gick precis att knäppa, får nog köpa ett par nya snart.

Hälsa mammsingen.

kram kram

2009-06-04 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0