Njuter av solen!

Vem har tid att blogga när det är så fint väder!

Igår tog vi cykeln till Röda sten och tog en glass vid bryggan. Klockan 10 vände vi hem, då var det fortfarande lika ljust! Idag tog vi en liten tur med tonårssönernas nya lilla eka. Vi hade med oss grill, korv och lite annat smått och gott. Vi tippar på att vattnet var cirka 17 grader men badade gjorde vi! Vi tog några bilder! Måste ju ha bildbevis på doppet!











Vilken härlig tid vi har framför oss nu!

En vecka till på jobbet! Sen blir det avkopplande semester!


Kommentarer
Postat av: The Unforgiven

Jag tycker inte alls om att bada, det är det värsta jag vet :(

2009-06-26 @ 01:52:58
Postat av: Anonym

The Unforgiven:

I värmen är det toppen tycker jag! Men jag är nog modig...: ) 17 grader är väl inte en topptemperatur direkt!

2009-06-26 @ 09:15:00
Postat av: Helen

Underbart Maggan! Jag ser fram emot ett par dagar på stranden. Har också en vecka kvar att jobba!Kram på dig och ha en skön helg!

2009-06-26 @ 16:18:53
Postat av: Anonym

Helen:

Vad kul att höra från dig! Hoppas ni får en skön sommar! Sen måste du komma en helg till mig!!

KRAM!

2009-06-29 @ 09:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0