Tips till er!

Har förstått att mina tips är poplulära så här vill jag dela med mig av några♥

Jag tog ju mig en runda genom stan i veckan. Till min glädje hade Bodyshop (min favoritaffär för kroppslotion och duschkrämer) rea. Var tvungen att titta in och se om jag hittade något. Till min glädje så sålde de ut min favorit-bodylotion med E-vitamin för bara 59:- (ord. pris 129:-), köpte på mig en hel del flaskor eftersom de ska sluta tillverkas. Hittade dessutom ett härligt bodybutter och duschgelé med doft av granatäpple. Hela påsen gick på 315:-, mindre än halva priset. Så har ni vägarna förbi Bodyshop, passa på att få er lite vardagslyx med sköna krämer.




Ett annat underbart tips är den här helt oemotståndliga chokladen. Jag är svag för mörk choklad med olika smaker, Lindts är bättre än Marabous! Apelsin är jättegod, mint likaså men den här med smak av blåbär och mandel var helt gudomlig. Skynda och köp! Bra att mörk choklad inte är så söt så man kan njuta ordentligt!



Kommentarer
Postat av: MHE

Här kommer ett tips till dig - fina smycken nu med sommarrea: http://www.vegi.se/shop/ Glad Midsommar!

2009-06-20 @ 22:01:45
Postat av: hallinbloggar

TACK M! Som sagt, goda tips gillas!

2009-06-21 @ 13:20:08
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0