Älskar Åhléns

Är inte Åhléns helt fantastisk? Tycker de är så otroligt duktiga på hemavdelningen. För att inte tala om deras fantastiska tyger. Jag älskar plan 2 och kan gå runt där i evigheter. Hann faktiskt med ett litet besök där idag och utnyttjade min 20%-kupong.

Fick med mig ett prima tårtfat för 149:-, tycker nämligen det är lite fulsnyggt sådär när man har bakat tårta. Självklart använder man vitt tårtpapper till. Så härligt gammaldags och fint! En vit keramikskål med format som en enorm djup tallrik och ett vitt fat i samma serie för 129:- styck fick också följa med hem. Köpte dessutom den här härliga krukan med fötter där jag ska ha två vita orkidéer. Vi får ju så mycket fler fönsterbrädor nu när vi flyttar.



Kruka Herrgård från Åhléns, 199:-



Tårtfat (utan glaskupa) från Åhléns, 149:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0