Enkel middag!

Igår kväll var vi på en superrolig pokerkväll. Jäklar vad kul det är! Varken Ö eller jag vann men vad gör det. God mat och trevliga människor höjde kvällen. TACK!!

Idag är vi trötta och har lagat en enkel, nyttig och god middag, torskpaket med grönsaker i ugn.

2 paket frusen torsk
1 fänkål
salladslök
3 tomater
En hel kruka dill
Smör
Santa Maria fiskkrydda
Flingsalt

Vi äter kokt potatis till!



Skär fänkål, tomater och salldslök i mindre bitar. Hacka ner hela krukan med dill. Skär fisken i sex bitar och lägg varje bit i folie. Toppa med de blandade grönsakerna. Lägg på en klick smör.



Krydda med Santa Marias goda krydda, Seafood & Fish och Maldon flingsalt



Sno ihop i paket och ugn 200 gr. i cirka 20 min.

Vi äter kokt pressad potatis till och ev. sallad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt, den gör vi imorgon!

2009-03-23 @ 20:19:08
Postat av: hallinbloggar

Anonym:

Lycka till!

2009-03-23 @ 21:30:45
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej !

Nu har jag fått massor av inspiration. Tur att jag hittade dig. Kul med lägenheten . Kram Monica Askim

2009-03-24 @ 10:05:20
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

Monica:

Vad roligt att du hittade hit! Å, det ska bli så kul. Om två veckor är det dags! Titta gärna in igen. Jag hoppas det ska bli lite mer inspiration när vi väl flyttar. Just nu finns det inte mycket som inspirerar. Mest kartonger!

KRAM!

2009-03-25 @ 13:35:13
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0