Filmtajm - Benjamin Buttons otroliga liv

Vilken underbar film vi var och såg igår.

Det började lite väl stressigt :  ). Lite sen från jobbet småspringer jag till Biopalatset (just det, det var ju där vi träffade häromveckan när vi gick på bio).... När jag rusar in i foajén ser jag ingen som väntar. Shit! Ringer snabbt. -Ni står på Bergakungen va? Drar blixsnabbt iväg in i en taxi och fullkomligt skriker, "Jag ska vara på Bergakungen om 5 min". Det fixar jag säger chaffisen glatt. Rödljusen kan jag dock inte göra mycket åt....  När vi nästan är framme och det är rött ljus drar jag fram en hundring,  "Det är jämnt", springer in genom dörren och hinner precis.... Oj, vilken början.

Sen sjönk jag ner i min stol och satte mig tillrätta och det var verkligen en sådan film som man bara ville "ta in" och njuta av. Vilken underbar saga, så fint berättat. Dessutom tror jag att Cate Blanchett är snyggast just nu. För att inte tala om Brad Pitt och den sköna tillbakablicken man fick från hur  ung och snygg han var i början av sin karriär i Thelma & Louise. 

Mitt betyg blir: HHHH+



Kommentarer
Postat av: Cissan

HA HA ! Det var roligt :-) Du har vana inne att springa mellan de olika biograferna i stan ! Tur att vi inte bor i L.A.

Ha en bra helg vännen.

Kram Cissan

2009-03-27 @ 13:19:23
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

Jadu, vilken stress. Men det uppvägde den oroligt bra filmen!



KRAM!!!

2009-03-28 @ 21:24:32
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0