Just nu!

Vilken morgon att vakna till. Ö hade varit iväg och köpt bagels på Egg & Milk (snart bor vi nära...!), cream cheese och god drottningmarmelad. Vi gjorde smoothie på blåbär, hallon, banan till sist blodgrape (förstås), kaffe och ägg. Vilken frukost vi fick!

       

Lite trött var jag jag ju efter gårdagen, även om vi  inte var jättesena. Hur var det da? Tja, jag vet inte, trodde nog att jag skulle känna igen flera. Många glas skumpa blev det och massor av dans till härlig diskomusik!

  

Nu ska jag snart sätta igång och förbereda för kvällen. För 9:e året i rad träffas vi på tjejmiddag hemma hos mig. Det brukar vara et hejdlöst kalajs men i år blilr det en lugnare tillställning. Ska bli så kul att träffas igen. Nu ska jag snart sätta igång och småstäda. Fixa lite mat, det blir massor av god plockmat och självklart gott vin!

        


Men hörrni, hur går det i Mello ikväll da? Ingen aning faktiskt. Jag tror vem som helst kan vinna. Jag tycker det är kul att det inte finns en självklar vinnare. Om jag ändå skule gissa så tror jag att det blir Malena som vinner. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0