Bibblan 2.0

Fördelen med att vi har flyttat in till stan är att man har så mycket närmare till allting. Bl a har fått väldigt nära tll biblioteket. Tyvärr har tiderna på vårt förra bibliotek aldrig passat mig och besöken har varit lätträknade. Häromdagen skulle lilla tonårssonen låna bok (Tredje rikets uppgång och fall...) och jag följde med.

Jag gillar ju att lyssna på ljudböcker när jag är ute och går och döm om min förvåning när biblioteket har installerat en "jukebox" full med ljudböcker färdiga att ladda ned. Man bara tar med sig sin mp3-spelare och sladden och väljer vilka böcker du önskar ladda ner.

Är det inte fantastiskt! Jag kan inte riktigt släppa det utan tycker det är helt otroligt. Vilken uppgradering!

Imorgon kommer recensioner av två hemska böcker jag läst och lyssnat på!

Får se om jag orkar ikväll. Det närmar sig slutet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0