Min blogg - 1 år

Efter 470 inlägg så fyller min blogg 1 år. Egentligen var det igår men en dag hit dit eller spelar mindre roll!

När jag startade bloggen så hade jag entligen inte så mycket tankar om vad den skule handla om. Jag hade provat att starta några andra bloggar med speciella inriktningar. När jag till sist bara tog ett namn som syftade på mig själv och lät inläggen bli vad det blev för dagen så blev det enklare.

Idag är min blogg en allsköns blandning. Jag tror och hoppas att jag kan ge en och annan lite inspiration på vägen. Ni som känner mig vet att jag är väldigt "pysslig och tipsig"  och oftast har något pågående projekt! Att få utlopp för det här känns bara bra!

Jag kommer helt klart att fortsätta! Jag har inga krav utan skriver bara de inlägg och tankar som jag vill ge med mig av. Många tankar stannar hos mig! 

Två saker med bloggen har varit extra bra. Nummer ett är att man blir bättre på att skriva och uttrycka sig. Jag märker att det blir enklare och enklare ju mer jag skriver. Det är ju faktiskt så med det mesta att träning ger färdighet.

Det andra som jag upplever som väldigt positivt är att man nästan varje dag "tvingas" att tänka till hur dagen har varit och om det är något jag vill dela med mig av. Har något roligt hänt, har något tråkigt hänt, har vi lagat något gott osv. Dessutom så finns ju allt deta sparat. För evigt.

Nu undrar jag om det är några inlägg som du tycker är mer eller kanske mindre roliga att läsa. Ge mig inspiration så ger jag tillbaka! Våga lämna en kommentar!!


                    


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Bea jobbat och jag har haft stor behållning av allt du bloggat! hlr

2009-05-24 @ 16:34:44
Postat av: MHE

Gillar variationen i din blogg. Bok- och filmrecensioner, matrecept och inredningstips. Du gillar ju att fika, äta ute oxå - kanske skall du skriva recensioner av alla matställen/caféen du går på? T ex Egg ' Milk :-)

2009-05-24 @ 20:49:47
Postat av: hallinbloggar

Helena:

Kul att höra! Då fortsätter det : )



MHE:

Vilken bra idé! Jag har länge funderat på att göra små "repotage" om roliga butiker och oväntade utflyktsmål i Göteborg. Men fik och restauranger är ju ett superbra tips! Ska genast börja med det! TACK!

2009-05-25 @ 08:09:46
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: cissan

GRATTIS till 1-åringen !

Tycker det är roligt och inspirerande att läsa din blogg, dina inredningsbilder och tips är otroligt bra för mig nu som ska ändra om så mkt hemma.

Blandningen av allt gör sidan väldigt levande och spännande.

2009-05-25 @ 10:08:43
Postat av: hallinbloggar

Cissan:

TACK!

Skönt med trogna supportar. Jag kör på! Har fått ett bra tips och ska nog fota lite mer och tipsa om lite oväntade ställen i Göteborg.

2009-05-25 @ 21:36:57
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0