Bokbyte!



Nu har jag försökt länge med boken till vänster, Lyckan, kärleken och meningen med livet. Det går bara inte trots att Oprah Winfrey på framsidan skriver att boken är en knockout, fylld av visioner. Jag har läst några positiva recensioner och trodde den skulle vara bra. Den är väldigt "amerikansk" som min väninna C sa igår när vi fikade. Alltså även hon hade gett upp om att läsa den här boken. Det är inte ofta jag lägge rifrån mig en bpok men när jag började skumma så kände jag att det var dags att byta.

Vilken skillnad! Boken jag bytte till Gör vad du vill och är skriven av Erlend Loe. Det är boken vi ska läsa i bokklubben till nästa fredag. Jag säger bara TACK T för att du valde den här boken. Ytterligare en perfekt "bokklubbsbok" som enligt mig är en bok som du förmodligen inte skulle valt själv och som inte är för lång.

Jag ser fram emot nästa träff då vi (bl a) ska diskutera den här boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0