Odd Molly fantast?

Jovisst har jag några blusar i garderoben. Men jag måste säga att det inte alls är lika kul med Odd Molly längre. Det har blivit lite väl mycket "snutt" tycker jag med spets och volanger. Visst finns det ett och annat plagg i de nya kollektionerna som är OK. Jag minns när jag köpte min första blus, jag var så lycklig och det var inte många man såg Odd Moillys kläder på. Man trodde ju man hade fått tag på en godbit. Sen har samma blus gjorts om år efter år, även med samma färgställningar. Trist tycker jag när det kostar så mycket pengar.

Vad jag helt har missat är att det verkar finnas en uppsjö av bloggar som inte gör något annat än berättar vilken Molly de har på sig idag och vad de önskar sig. Dessutom har man haft en Odd Molly-träff. Helt otroligt att ett varumärke kan bli så uppschåsat som Odd Molly har blivit!

Jag jobbar med marknadsföring! Hur gör man för att få denna fantastiska marknadsföring som är helt gratis?


Hursomhelst...om man nu nu ska kolla på höstens kollektion så har jag hittat en tröja som jag kan tänka mig!






Kommentarer
Postat av: peace in mind

Ja, jag håller med, till viss del. Själv har jag gillat om flera år, hunnit bli trött och sedan på det igen. Fn är det en hel drös plagg jag sliter på dagligen. Men jag blandar, alltid, med lite mer rockig hippiestil. Eller vad man nu kan kalla det...



Det där lager på lager m enbart om känns inte jag. Överhuvudtaget. Men det går att kombinera coolt tycker jag.



Tröjan du hittade såg jättefin ut:)

2009-11-09 @ 16:41:05
URL: http://ettrummedutsikt.blogspot.com
Postat av: hallinbloggar

Peace in mind:

Jag tycker du har en cocl kombo. Jag är likadan. En söt blus till en tuffare stil! Men visst är det fascinerande vilka proportioner odd molly har tagit!

Ja, det blir nog ett köp...!

KRAM!!

2009-11-09 @ 20:59:42
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0