Bokmässa idag!

Den här helgen har verkligen gått undan. I fredags hann vi även med en kräftskiva med Ös jobb! Det startade med en hemlig föreläsning om personlig utveckling. Till min glädje var det Christer Olsson som var föreläsaren! Det är en riktig "injektion" och trots att jag nu hört honom vid några tillfällen så är det fortfarande lika bra och tänkvärt. Jag är extra glad att att även Ö har fått höra föreläsningen. Det finns många intressanta ämnen att ta upp tillsammans... ;  ). Han har skrivit en bok som jag ännu inte läst men är grymt sugen på att klicka hem!

Idag har jag och bästa kollega M varit på bokmässa! Jag tackar särskilt sötaste vän I i Stockholm för biljetter! På mässan såg vi flera författare, M fotade några av dem! Några böcker fick också följa med hem. Inget "märkvärdigt" men några pockets blev det allt!

I Piratförlagets monter hittade vi Katerina Janouch och Monica Ahlberg.



  

Till sin glädje fick M sin Elvisbok signerad av författaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0