Goda vänner

Jag är lycklig jag som har så härligt många goda vänner! Den här veckan känns det extra bra då jag har får träffa flera av dem.

Har precis sagt hejdå till f.d kollegor Å & J. Så mysig kväll med massor av prat och höstig soppa.. Vi pratar hela tiden. Vi kommer nog aldrig att "prata klart".  Är så glad att vi fortfarande håller kontakt trots att det nu är flera år sedan vi jobbade ihop. Har nog aldrig skrattat så mycket på något jobb någonsin!

Imogon ska jag träffa en annan väninna. Vi har känt varandra sedan vi var 15 och hängde i stallet. Det är alltid kul att träffa A. Det var ett tag sedan nu så jag kan tänka mig att vi har mycket stämma av!

Och på fredag har jag bokcirkeln hemma hos mig! Vi har läst den här boken och det ska bli kul att höra vad de andra tycker. Sen blir det ett och annat glas vin.. och massor av prat som inte handlar om böcker:  )

Det är verkligen tur att mina vänner ger energi när det är full fart på jobbet!

Kram på er alla!





 

Kommentarer
Postat av: Helen

Så mysigt Maggan! Jag håller med dig, jag har heller aldrig skrattat så mycket som när vi jobbade tillsammans...Kram

2009-09-30 @ 07:52:39
Postat av: Åsa

Det är en ynnest och fröjd att umgås med er båda. Inga mer huvuden som ska rulla här inte. Men jag hoppas silverrävarna medmozzarella alltid kommer finnas kvar. Kram

2009-09-30 @ 16:45:38
URL: http://acepinky.blogg.se/
Postat av: hallinbloggar

Helen:

Ja, det var en speciell tid som man aldrig glömmer. Hur går det med Göteborgsplanerna?



Åsa;

Det är det verkligen. Silverrrävarna strikes back?!

Största kramen!!

2009-09-30 @ 17:16:02
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härliga flashbacks man får nu med silverrävar och mozarella.



Helen: har ni Göteborgsplaner? Låter som en vettig plan. :-)



Kram alla

2009-10-05 @ 12:54:01
Postat av: hallinbloggar

Johanna:

Visst får man.. : ) Det var tider det! Helen skulle ev. kommit en helg i höst men vi tar det till våren. Självklart blir det tjejträff!

KRAM

2009-10-06 @ 08:13:22
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0