Tack för sms:et

Igår var jag sådär riktigt måndagstrött och längtade hem. På vägen hem kom ett sms från väninna A, en kompis från låååång tid tillbaka som jag nu mer eller mindre bor granne med.

- Är tillbaka från landet efter sommaren. Ska du med ut och gå

- Självklart (:S). Tar du med stavarna? (man vill ju inte banga ur...)

- Japp, de får följa med.

Trodde aldrig jag skulle orka men jäklar vad pigg jag blev efter en snabb 1-timmespromenad med massor av härligt tjatter. Härligt A, tack för att du frågade. Nu blir det ny promenad på onsdag.

Känner att detta kommer bli en god vana!




Kommentarer
Postat av: ann asperö

Hej Maggie!



Drömde om dej på morgonen. Vi var tillbaka i Järnbrott. Jag hade köpt ett annat radhur med heltäckningsmatta , medaljongtapeter och blommiga gardiner.

Det du.. Du själv pratade bara med ett nyinflyttat ungt par, och jag var som luft.... Konstiga drömmar.



Idag åker Tom o jag till Italien tillbaka på lördag.

Det ska bli skönt!



Hörs o ses snart!

Kram

2009-09-08 @ 10:10:36
Postat av: hallinbloggar

Ann:

Tur att det inte var en sanndröm!

Hoppas ni får det riktigt härligt i Itaien.



Vi hörs!

KRAM!

2009-09-08 @ 16:17:51
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0