"Julkort"

Postar härmed årets julkort!
Vi vill önska er alla en riktigt god jul!



Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej Maggis!

Vad kul med ett annorlunda julkort. Det är första gången jag är inne på din blogg. Jag är inte lika "moderna" som du , vet du......haha

Hoppas allt är väl med dig och de dina.



Julkramar Cathrine

2008-12-20 @ 10:04:42
Postat av: hallinbloggar

Cathrine:

Ha ha, vet inte om jag är så modern.... men det är riktigt roligt med en egen blogg där man kan få skriva ned det som kommer över en. Bättre än jag trodde när jag började!

2008-12-22 @ 11:33:17
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Maggan!



Första gången överhuvudtaget som jag är inne på en blogg men det var kul läsning (jag har inte läst allt ännu men jag fortsätter en stund till).



Ha det jättbra allihop kramar Ann

2008-12-27 @ 13:15:20
Postat av: hallinbloggar

Ann;

Vad kul att du "tittade in". Jo, det har blivit en del att läsa. Det är ett bra ställe att "skriva av sig" på och kul att alltid ha "någon" att berätta för.

Detsamma till er! Vi hoppas att snart bo lite närmre...!

2008-12-29 @ 20:52:11
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0