Julstaden

Känns bra att bo i Göteborg så här års! Älskar julmarknader och alla aktiviteter som är på gång. Klicka på länken för en fantastisk sammanställning med allt kul som händer.

http://www.goteborg.com/templates/FullPage.aspx?id=28687

Själv ska jag ge mig iväg till;

Kolla in den sjungande julgranen - tiderna finns här!




Julfilmen på Konserthuset vid Poseidon (har blivit en tradition för mig - Tider när filmen visas!




Mmmm julmaten är viktig. I ett 800 kvm stort tält vid Kungstorget är det mat/julmarknad med i huvudsak närproducerat. Öppettider




Nu till helgen ska jag gå på årlig Julmarknad på HDK, Högskolan för Design och Konsthantverk. Vill man hitta annorlunda julklappar är det rätta stället att besöka. Öppet lördag-söndag 11-17. Läs mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0