Mmmmmm

För er som ännu inte gjort godaste julgodiset Rocky Road - gör det säger jag bara. Jag ändrade lite i receptet. Tog 400 gr. riktigt mörk och lyxig choklad och 200 gr. ljus blockchoklad. Hoppade också över pistagenötterna. Hittade inte hellr små marshmallows utan klippte sönder stora vilket gick tmärkt. Nu gäller det bara att försöka hålla sig så att vi har kvar några till julafton!



När vi ändå var på gång med godiset så provade jag det här som var med i senaste ICA-tidningen. Receptet hittar du här. Även de var smaskiga och hade en lite ovanlig smak med mandel och kokos.



Kommer säkert att bli snyggare när jag tar up dem från plåten och lägger dem på fint fat. Det blev allt tjusigt när man ringlade chokladen över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0