Önskelista eller julklappstips

Nu börjar det dra ihop sig och jag har gått och funderat på vad jag önskar mig i julklapp (förutom en mindre ond värld och att vi får vara friska).

• Har ni sett Apollos reklamfilm? Jäkligt skön musik. Har sett att det är Club 8 som sjunger och skivan heter Jesus, Walk with me.




• Beroende på olika orsaker så har vi inte kommit iväg på någon Spa-dag. Önskar mig därför ett presentkort på Hagabadet så det räcker till en heldag!!!





• Har inte bestämt mig vilken sort men alla som känner mig vet att jag borde byta ut min p l å n b o k. Skinn ska det vara, myntfack med dragkedja som går runt på tre kanter. Många fack för kort.... Lite Mulberry-lik... Jotack, gärna en äkta!



• En bok måste ju finnas med på min önskelista! För ett tag sedan läste jag en enormt bra bok av Helena Henschen, I skuggan av ett brott. En sann berättelse om de tragiska sydowska morden som ni bara måste läsa om ni inte har gjort det (finns på pocket på adlibris.com för 39:-). Jag önskar mig Helena Henschens nya bok - Hon älskade.



Kommer säkert på fler så min önskelista får fortsätta i ett nytt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0