Boven i mitt drama kallas kärlek - Unni Drougge

Unni Drougge skriver på ett väldigt självutlämnade sätt. Denna boken är självklart inget undantag, det är första gången hon utlämnar de riktiga personerna. Jag sträckläste verkligen boken vilket tyder på att hon lyckades fånga mig med sin fruktansvärda historia. Det är otroligt hur änslor så fullkomligt kan uppsluka en. Jag kunde dock inte låta bli att ibland nästan irritera mig på hennes sätt att beskriva saker. Lite väl utmålande med för många jämförelser hela tiden. Men jag ger boken högt betyg eftersom den fängslade mig så.
Betyg: HHHH
Bilden kommer från Adlibris

Kommentarer
Postat av: Lina

Efter detta inlägg ifrån dig så köpte jag Unnis bok och läste den i Grekland. Jag var knappt kontaktbar och låg klistrad UNDER parasollet med näsan i boken.

Den var så självutlämnande, hemsk och gripande.

Stort tack för tipset!

2008-08-12 @ 21:37:38
Postat av: hallin bloggar

Lina:

Vad roligt att du kommenterar. Jättekul också att mina tips funkar! Jag var också helt klistrad!

2008-08-12 @ 21:58:11
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0