Nästa bok att läsa

Det här tenderar att bli en bokblogg vilket inte var meningen. Jag läser ju väldgt mycket böcker och det är roligt att dela med sig av härliga böcker men jag ska försöka hitta nya vändningar.... Nästa  bok som vi ska läsa i bokklubben heter Middlesex och är skriven av Jeffrey Eugenides. Den fick Pulitzerpriset (USAs finaste litteraturpris) 2003. Den har fått väldigt bra recensioner från flera håll och beskrivs som en roman som är både fängslande, underhållande och överraskande. Det låter ju lovande med 634 sidor framför en.

  





 Bild lånad från Adlibris

Kommentarer
Postat av: Annie - PD

Hej hej :)

Jag gillade den väldigt mycket - udda men strålande handling.

2008-06-23 @ 14:30:03
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Hallin bloggar

Annie - PD

Jag följer böckerna du läser och tackar för ditt svar. Jag hoppas alla tar sig igenom den då det ibland kan vara svårt med udda böcker... Det är ju jag som har valt den och ser fram emot att läsa den.

2008-06-23 @ 21:21:20
URL: http://hallinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0