Idag är dagen då....

...jag storhandlade på Willys Cash. Då jag på sista tiden har mäkt att våra matkostnader dragit iväg (ja, vi äskar goa saker och unnar oss mycket gott) så tänkte jag öra slag i saken och "storhandla på Willys", något jag aldrig tidigare gjort. Det känns nästan som ett begrepp. Storhandla på Willys. Hursomhelst, jag hade hört att Willys i Kållered hade snofsat till sin butik och hade tagit in lite mer kvalitativa produkter och dessutom en ekologisk grönsaksavdelning så förväntan var halvhög.

Döm om min förvåning när jag möttes av en superfräsch grönsaksavdelning. Fräschheten fortsatte igenom hela butiken, hyllorna var välfyllda och allt var bra. Det enda jag saknade var självklart en charkdisk men också lite snaskiga varor. Men en solklar butik att storhandla i. Nu var varukorgen ganska full men det kändes som om jag fick mycket för mina 2.000 spänn.

Jag ger butiken fyra HHHH och kommer säkert att handla där igen.


GB Glace Viennetta 650 ml, 2 valfria 20:-, Vanilj, choklad, Jämförpris 15:38 kr/l, 10:00 kr/st. Max 3 köp per hushåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0